Fajna ze mnie babeczka

Jakiś czas temu miały miejsce chrzciny mojej małej siostry ciotecznej. Ja, jako Łosiek, nie mogłam oczywiście na chrzciny brzdąca przyjść z gołą kopertą. Myślałam, myślałam bardzo długo, aż w końcu wymyśliłam coś fajnego, co w dodatku idealnie wpasowuje się w specyficzne poczucie humoru wujostwa.


Nie pomyślałam jednak, że porywam się trochę z motyką na słońce. Trzy godziny, pięć, a work dalej in progress, nosz cholera. Mimo wszystko jednak siadłam do pracy raz jeszcze i dokończyłam. Przyszła babcia i mówi, że, o, jaki prosty obrazeczek, nie postarałaś się dla Tosi. Serio, babciu...? No w każdym razie zrobiłam też sama torebkę na mój prezent i podpisałam, żeby nie było wątpliwości, dla kogo to jest paczka.





Jeśli podoba Ci się to, co robię i chcesz mi w jakiś sposób pomóc, to bardzo Cię proszę o głos na mojego bloga tutaj: http://coricamo.pl/konkursy.htm, jest pierwszy na liście. Mogę wygrać maszynę do szycia lub bon wartościowy na sporą sumę do wykorzystania w sklepie z akcesoriami rękodzielniczymi. Jest to coś, co bardzo by mi pomogło w dalszej pracy i rozwoju mojej sztuki, jeśli można to w ten sposób nazwać ;)


Wrócę,
Łosiek.

8 komentarzy:

  1. Jaka super babeczka! Pomysł według mnie bardzo trafiony, do tego przepiękne wykonanie. No i dobrze, że nie jest napaćkane - taki "zwykły" rysuneczek często daje lepszy efekt niż skomplikowane dzieło sztuki walnięte, że tak powiem brzydko, na środek ubranka dla małego człowieka. No i co, jeśli na tym arcydziele wyląduje zupka albo inne kolorowe i trudne do sprania pożywienie? Z babeczką się przynajmniej będzie tematycznie komponować ;)
    No cóż, babcie takie są ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podono Tośka przyozdobiła to body już jagodami. Jej mama natomiast jest supermamą i te jagody jakimś cudem doprała D:

      Usuń
  2. Ale świetne ubranko dla malutkiego dziecka :) Idealne na prezent :)

    http://perfectly-fashionable.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No jednej pani też się to spodobało, niedawno taka babeczka na białym body pojechała do Poznania ;)

      Usuń
  3. Świetny pomysł! Super się to prezentuje :)

    Zapraszam na NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie świetnie! :)) Masz ogromny talent! I oczywiście możesz liczyć na mój głos.
    Pozdrawiam ;*
    Patrycja

    PS. Dziękuję za komentarz u mnie i zaproszenie do grupy, przepraszam, że dopiero teraz odpisuję, ale ostatnio miałam tyle spraw na głowie, że zero czasu na bloga, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  5. O świetny pomysł!
    Pozdrawiam, M ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. O Matko, po prostu genialne! Naprawdę bardzo bardzo mi się podoba i jest to świetny pomysł na prezent. Z pomysłu w przyszłości, mam nadzieję, skorzystam.
    Pozdrawiam cieplutko. :)

    http://inspiratium.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania? Wal śmiało, zawsze odpowiadam. A może chcesz nakarmić moje ego i napisać mi, jaka jestem fajna? Wszyscy wiemy, że milej się pisze dla kogoś, więc na co czekasz? :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...