Późno-halloweenowy post + nowy tutorial DIY





 Cóż, nie bardzo mam coś na swoje usprawiedliwienie, jedyne co mogę rzec, to mea culpa i prosić o wybaczenie. Ostatnio terminowe i regularne publikowanie postów nie idzie mi zbyt dobrze, więc sprawdzaj często mojego bloga, bo nie znasz dnia, ani godziny :P Na pocieszenie mogę dodać tylko tyle, że na fanpage zdjęcia też nie trafiły terminowo, bo robiłam je tuż przed wyjściem na imprezę i po prostu nie było kiedy. 

Wydaje mi się, że najlepiej będzie zacząć od tutorialu. Niestety, muszę i tu uderzyć się w pierś, bo po publikacji zauważyłam, że niektóre fragmenty są za mocno przyspieszone. Nie zrobię z tym już nic, bo mój komputer zapisywał półtora minutowy filmik przez dwie godziny... Dodam, że musiałam to zrobić kilka razy, bo You Tube postanowił urozmaicić mi życie problemami z soundtrackiem. Żeby było śmieszniej, soundtrackiem, którego już używałam i wklejałam go z ich biblioteki, w ich edytorze...


Tak, zmieniłam muzykę. Właśnie ze względu na problemy z You Tube. Jeśli zainteresowało Cię takie mazanie po koszulkach, to z prawej strony, w pasku bocznym znajduje się cała masa linków, pod wspólnym hasłem "Zaczynasz z DIY? Zerknij tutaj". Wstawiłam tam linki do produktów, których używam (są to przede wszystkim "Moje markery do tkanin" i "Moje farby do tkanin"), bądź podobnych lub odpowiadającym moim materiałom.

Na koniec wisienka na torcie, czyli zdjęcia na człowieku:




Zwykle obcinam zdjęcia trochę bardziej, ale chciałam się pochwalić halloweenowym makijażem. To jest ta sama sztuczna krew, którą oglądasz w czołówce do moich tutoriali ;)

Wiem, że jestem lamą, dodając ten filmik i zdjęcia prawie dwa tygodnie po Halloween, ale ostatnio po prostu ledwo zipię czasem...

Wrócę, 
Łosiek.

5 komentarzy:

  1. Twój blog to miejsce, do którego bardzo lubię zaglądać, dlatego też pozwoliłam sobie nominować go w Liebster Blog Award. Po więcej szczegółów zapraszam tutaj: http://alicjawkrainiekorali.blogspot.com/2014/11/pastelowe-wyroznienie.html
    Zaproszenie jest niezobowiązujące, ale będzie mi bardzo miło jeśli zdecydujesz się wziąć w nim udział;)
    Pozdrawiam Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Po prostu świetne!

    Zapraszam na nowy post!
    Mój blog ♥
    Mój kanał na YT ♥
    Bardzo było by mi miło, jakbyś skomentowała najnowszy filmik, gdyż jest to dla mnie ogromna motywacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog !
    http://my-asialife.blogspot.com zapraszam blog o Azji może się spodobać. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hej.
    Ocena już jest gotowa i możesz ją zobaczyć tutaj:
    http://krytyka-dla-odwaznych.blogspot.com/2014/11/150-ocena-bloga-nevermind-factory.html#more

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajna psychopatyczna koszulka :D
    Uwielbiam DIY ;]

    http://diyworldd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania? Wal śmiało, zawsze odpowiadam. A może chcesz nakarmić moje ego i napisać mi, jaka jestem fajna? Wszyscy wiemy, że milej się pisze dla kogoś, więc na co czekasz? :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...