Pierwszy tutorial na You Tube :D

Hej, przychodzę do Ciebie dzisiaj z pierwszym tutorialem. Długo mi zeszło, prawda, ale musiałam, po prostu musiałam zrobić sobie czołówkę. Ponoć wyszła fajna, napisz mi w komentarzu jak Tobie się podoba :)

Tutorial nie jest jakiś hiper-mega wymagający, ale to dlatego, że akurat wtedy (kiedy to kręciłam, było to już jakiś czas temu) potrzebowałam czarnych trampek na JUŻ, bo rozerwałam te, w których chodziłam wcześniej i nie miałam ani jednych czarnych, a akurat nagle okazały się potrzebne. W tym filmiku zobaczysz, jak można odnowić stare trampki. Wcale nie były takie super, jak są na początku filmiku, najpierw musiałam porządnie wyszorować te białe gumki, które są dookoła za pomocą Cifa i ostrej szczotki. Linki do wszystkiego, czego używałam, znajdziesz w pasku bocznym, o tu, po prawej ->


Wiem, że oświetlenie pozostawia wiele do życzenia, ale tak jak pisałam, robiłam to będąc w potrzebie i akurat zebrało mi się wieczorem. Poprawię się w kolejnych filmikach :) 

A tu jeszcze dwa zdjęcia po mojej ingerencji w wygląd butów:



I jak?

Wrócę,
Łosiek.

3 komentarze:

  1. Tutorial przyjemnie się oglądało, czołówka jest świetna, muzyka również. :D Gdybyś jeszcze ustawiła kamerkę jak to zrobiłaś w 7 minucie (od razu lepiej wszystko widać) albo nieco wyżej i od góry, to już w ogóle byłoby super! :)
    Mam nadzieję, że nagrasz kolejny filmik, bo już na niego czekam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam,
    Przychodzę z Krytyki Dla Odważnych, gdzie do nas się zgłosiłaś. Obecnie Twój blog znajduje się w wolnej kolejce, ale jestem zainteresowana jego oceną. Tylko jedno pytanie: gdzie umieściłaś odnośnik do naszej ocenialni?

    Jeśli już rozwiążesz ten problem, proszę, powiadom mnie o tym pod nowym postem na ocenialni, dobrze?
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę fajny blog :)
    Obserwuje! :D

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania? Wal śmiało, zawsze odpowiadam. A może chcesz nakarmić moje ego i napisać mi, jaka jestem fajna? Wszyscy wiemy, że milej się pisze dla kogoś, więc na co czekasz? :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...