Miły świąteczny prezent :)

Koleżanka (ta od fucka) dość dawno zamówiła u mnie dwie koszulki, jako prezenty świąteczne. Oceńcie sami.






Bardzo przyjemny prezent, prawda? Wbrew pozorom bardzo się podobał, a na FB nawet wylądowało kilka zdjęć w nich, dodanych przez obdarowane osoby. Generalnie koleżanka, która zamówiła u mnie te koszulki, to już moja jakby „stała klientka”, później dostałam od niej cztery kolejne zamówienia. Okazało się, że chujowa pani domu podobała się obdarowanej dziewczynie na tyle, że postanowiła zamówić u mnie jeszcze dwie, na prezent dla innych osób. Natomiast koleżanka, korzystając z okazji, zamówiła jeszcze dwie torby ekologiczne. Całość prezentuje się tak:




Wrócę,
Łosiek

17 komentarzy:

  1. hahaha, przeswietna ta rozowa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie już ostatnio miałam pisać, że te torby ekologiczne są świetne ;) zwłaszcza ta "shopping is..." i z kasetą w poprzednim wpisie. A pierwsza koszulka rozwala z tym napisem hah ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie zajebiste! ♥ Chodziłabym w obydwu xd.
    Fajny pomysł na nie, zwłaszcza ta pierwsza mega mi się podoba. Te rózowe też są całkiem, całkiem, ale te czarne najlepsze :)
    Pozdrawiam!
    Ruciak.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też wolę chujowa panią domu w czarnym wariancie kolorystycznym, ale robiłam ją jako pierwszą i przy wycinaniu szablonu popełniłam pewien błąd, w efekcie na białym kole malowałam czarne napisy, zamiast w koło wkleić litery i farba malowana na farbie oczywiście rozlała się delikatnie pod szablonem. Różowe zrobiłam już mądrzejsza o to doświadczenie, więc w kwestii technicznej wyszły dużo lepsze.

      Usuń
    2. Oj tam nie widać :) I tak jest zajebista :D

      Usuń
  4. Uwielbiam Twoją twórczość <3 Zarówno koszulki, jak i torby są prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. hahah boskie ! Świetny pomysł na prezent, u mnie w przyszłym roku będzie fala 18-tek także może komuś taką koszulkę sprawię :D
    http://mbartkowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Różowa wersja koszulki całkiem w moim stylu :) Tekst również byłby pod moją osobę dopasowany. Niezła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezent genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Już wiem, komu kupiłabym taką koszulkę :) Różowa też ładna, w końcu pastele niech nam rządzą!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne!!! haha
    sama sprezentowałabym komuś taką :D

    http://weronikakaczmarek-fotografia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Na prezent fantastyczne ^^ A ta pierwsza torba rewelacyjna xD

    Zapraszam na http://the-sound-of-your-heart-beating.blogspot.com/2014/08/veni-vidi-vici.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Genialne prezenty

    http://akacjoweee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialne! nie pozostaje nic innego jak dodać Twojego bloga do obserwowanych;P

    OdpowiedzUsuń
  13. "Chujowa pani domu" to chyba najbardziej epicka koszulka jaką w życiu widziałam.
    Prezenty bardzo fajne :)

    http://barbar-scrapbook.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania? Wal śmiało, zawsze odpowiadam. A może chcesz nakarmić moje ego i napisać mi, jaka jestem fajna? Wszyscy wiemy, że milej się pisze dla kogoś, więc na co czekasz? :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...