Szybkie info

BREJKING NIUS


Łoś już w Polsce. Plan na najbliższe dni: będę teraz dużo malować, postaram się wrócić na YouTube, bo z tego, co widzę to jest na mnie zapotrzebowanie :P Generalnie będę robić dużo, ale jak będzie z pisaniem tu, to nie mam pojęcia, ponieważ napisanie jednego posta zajmuje mi przynajmniej dwa dni, średnio natomiast trzy.

Nie jest to zawieszenie bloga, ani nic z tych rzeczy, broń boru! Mam po prostu na myśli to, że można mnie na razie szukać raczej TUTAJ i TUTAJ, niż na blogu, natomiast myślę o nim intensywnie, więc i Ty o mnie nie zapominaj.

Wrócę,
Łosiek.

1 komentarz:

  1. Witam! W imieniu swoim i całej Załogi ocenialni Wspólnymi-Siłami z przyjemnością informuję, że właśnie ukazała się ocena Twojego bloga. Pozdrawiam i życzę miłego dnia z nadzieją, że docenisz moją pracę i kulturalnie skomentujesz recenzję.

    http://wspolnymi-silami.blogspot.com/2015/08/33-ocena-bloga-httpnevermind.html

    :)

    OdpowiedzUsuń

Masz pytania? Wal śmiało, zawsze odpowiadam. A może chcesz nakarmić moje ego i napisać mi, jaka jestem fajna? Wszyscy wiemy, że milej się pisze dla kogoś, więc na co czekasz? :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...