Chcę go już mieć za sobą

Pierwszy wpis to idiotyczna sprawa, bardzo chciałabym przejść do rzeczy, bo przenoszę mojego starego bloga na bloggera (tutaj właśnie będę kontynuować moją pisaninę, ten portal daje mi dużo możliwości) i wstawię tutaj za chwilę naprawdę dużo notek, które zostały napisane już dawno, dawno temu. Mogłabym oczywiście je pominąć, ale się nie godzi, ponieważ zawierają one wiele, wiele moich prac i myślę, że one wszystkie też tu powinny gdzieś być.

Przedstawię się: jestem Łosiek, bardzo lubię rysować, malować na najróżniejszych powierzchniach, bawię się też czasem wytworem ozdób, nie tylko takich, które można nazwać biżuterią. Ładnie poproszona robię rzeczy na zamówienie, więcej informacji można znaleźć na Facebooku, o tu: https://www.facebook.com/NevermindFactory

Najłatwiej skontaktować się ze mną przez tę właśnie stronę, ale komentarze i inne takie też czytam.

Wrócę,

Łosiek

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Masz pytania? Wal śmiało, zawsze odpowiadam. A może chcesz nakarmić moje ego i napisać mi, jaka jestem fajna? Wszyscy wiemy, że milej się pisze dla kogoś, więc na co czekasz? :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...